Gräsänka

Efter gymnastiken och min tanke om mys i soffan blev det istället vedstapling... Så nu är det fullt i bebisen och tavlan kommer fram igen när vi eldat lite:)



 
Morgonmys tidigare än tuppen med lillprinsen verkar snart vara ett minne blott.. Eller iallafall till vi ställer tillbaka klockan...flera dagar i rad har han sovit till runt 06.30 vilket är helt ok för mig:)

Igår hade vi friluftsdag på jobbet. En underbar dag, eleverna var superduktiga och fler än förväntat sprang en mil eller mer...

På fredagar slutar jag tidigt och hämtade barnen innan klockan två. Vi passade då på att vara ute och njuta av det underbara höstvädret....




Vi passade även på att cykla lite. Ludde har fått en ny springcykel. Lite stor men den blir perfekt till våren... Här testades den när vi satt ihop den:)


Idag vankas det kalas i skutskär och övernattning. Vilma är taggad på pyjamasparty och jag på lite tjejmys. Passade utmärkt då D är borta hela helgen på cup. Första matchen slutade med förlust mot villa. Nästa match är vid lunch och risken för förlust är ganska stor men givetvis håller vi tummarna i soffan för vinst:) heja Bollnäs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0