God morgon lördag:)

Klockan är 08.20, Vilma och Daniel sover än medan jag å Ludde "myser". 




Veckan har sprungit iväg (som vanligt). Jobbet är en stor bidragande faktor till det. Här är en bild från en av veckans lektioner då vi körde motorikträning.


I onsdags åkte jag och Vilma på gymnastiken själva och istället åkte D med L till frisören. L skötte sig exemplariskt:)


I torsdags åt vi middag hos Hanna, per och Freja i Gävle. Väldigt trevligt och gott.




Och när barnen somnat kom Sara hit för lite tjejsnack och mys.

Igår tillbringade vi eftermiddagen hos Johanna och barnen. Dom bjöd på mellis och massor av lek både inne å ute. Hem kom vi lagom till middag och att D kom hem så vi kunde ha fredagsmys tills det var dags för nattning. Barnen fick titta på en halvlek av villa-Saik... Det gjorde Ludde nöjd, Vilma ville kolla mer och gjorde allt för att få vara uppe lite till:) 

Ne nu får sömntutorna uppe vakna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0