En helt perfekt lördag:)

Började dagen med frukost och mys hemma. Vid tiotiden åkte vi ner på stan där vi mötte upp Johanna med barn och Sara med barn. Kidsen stortrivdes i vimlet av folk... Vi avslutade med pannkakslunch på marran. Några tanter tyckte nog vi borde gått någon annanstans med alla kids men men vi hade det väldigt bra iallafall...











Lite fotosession hemma med sessan innan det var dags för kalas...












Vilma var sådär nöjd över de två sista bilderna men hon ville att jag skulle skicka en vacker bild på henne till Hellmyrs och pappa så dom skulle krya på sig. Vår sessa har ett hjärta av guld❤️

Sen var det dags för 3års kalas i skutskär. Väldigt trevligt för både stora och små. Dagen avslutades med pyjamasparty för de små å vin för mammorna:)










Natten gick bra och vi avslutade med frukost och semifinal mellan Bollnäs och Saik. Saik vann en jämn match i Sudden  och med facit i hand tror jag Bollnäs är ganska nöjda med det resultatet. Så nu får vi hålla på Saik i finalen istället. Tack alla inblandade för en kanonhelg💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0