Examensarbete

Jag pluggar å pluggar å pluggar och sakta går det framåt... Huvudsyftet i min studie kommer vara "ett tryggare omklädningsrum" ett ämne som är betungande för många elever. Jag tror att det finns elever idagens skola som "skolkar" från idrotten redan i unga åldrar vilket känns väldigt hemskt och tråkigt... Ett intressant ämne men... Men svårjobbat... Då det är ett känsligt för eleverna och det finns väldigt lite tidigare forskning om ämnet.... 

Nu är det snart dags för lunchpaus...


Natten Ludde (vår egen Pippi) kul att vi köpt en ny säng till honom då han hellre vill sova i gästrummet... Ett tecken kanske på att vi borde göra i ordning det rummet till honom?!


Här om dagen var allt klart med en mysig helg med vänner i Tällberg och vips blev D nominerad till årets man...å borde infinna sig i Stockholm i helgen istället...tänk att man aldrig ska kunna planera:)
  Boka om hela trippen till Stockholm eller åka till Tällberg iallafall...
 Såklart hoppas jag D vinner men de andra nominerade spelar final så chansen är nog inte är så stor.., det återstår helt enkelt att se! På lördag vet vi:) antingen sitter vi i Tällberg eller.... Varför alla dessa val:)




Kommentarer
Maria Tegelberg

Stockholm ❤️❤️

Svar: 😘
Maja

2016-03-15 @ 12:42:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0