Svensk sommar när den är som bäst!!!!

Ni som tröttnat på stugbilder får nog sluta läsa min blogg för det kommer komma fler;)

Morgonpromenad...zzzz

Frukosttime....


Massor av fiskar...


Gårdagen bjöd på konsert på Jerntorget. Vilma fick en ny idol i Frans och ville ha hans autograf:) innan vi åkte ner på stan kom Micke och Sofie till stugan på lunch, mys och vattenkrig! En perfekt dag på alla sätt å vis...






Innan konserten åt vi med familjen Mossberg/Bäfver på matkällaren...




En grymt bra dag avslutades i stugan...



Dagen som gått har varit precis lika bra som gårdagen... Daniels mor tog en sväng hit från öregrund. Hon kom strax efter nio och åkte vid sextiden:) väldigt uppskattat av både stora och små:) jag överdriver inte att vi va i vattnet 50% av tiden om man bortser från båtturen till hedåsen för glassköp...

















Ne nu tackar jag för denna dag... Godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0