Första natten i stugan...

Ludde vaknade som vanligt tidigt så klockan 05.30 tog vi en promenad till bångs... Väl där insåg jag att det är en stund till normala människor vaknar så vi traskade vidare till hedåsen och plockade blåbär och sen traskade vi hem igen. Vi kom lagom till en härlig frukost ute i det fina vädret... Precis som att campa säger Vilma under frukosten...

Strax efter nio åkte vi till strandbaden igen. D skulle träna, vi plockade blåbär och badade:)










Hela dagen har vi hängt med underbara vänner:)

Jag älskar sommaren!!!!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0