Plugg, plugg, plugg...

Jag är på slutsträckan i min utbildning, uppsatsen är påbörjad och jag har bestämt mig för att fokusera på tryggheten i omklädningsrummet... 
Om jag klarar att skriva detta ex-jobb på 30hp lovar jag mig själv en stor belöning då det just nu mest känns väldigt avlägset, men än har jag inte givit upp...


Bollnäs blev igår klara för kvartsfinal mot Edsbyn, kommer förmodligen bli fem riktigt jobbiga matcher där jag såklart hoppas att Bollnäs går segrande ur, men lätt kommer det inte bli... Tur att D har de här sötnötterna att fokusera på oxå:)




I fredag åkte jag till Stockholm och mötte upp "spelarfruarna" för match å gemenskap. En väldigt trevlig dag som kunde genomföras för att världens bästa Sofie var hemma och passade våra små juveler. 

Å det verkade inte gå någon nöd på dom💙💗


På lördagen var vi på barnkalas hos Vincent som fyllt fyra år...











Å i söndags var det dags för match igen mot Vetlanda. Jag å barnen åkte upp till Edsbyn innan för lunch med Sofie och hennes familj:)







Världens bästa...

Ludde älskar av vara på isen med pappa...



 En fantastisk bandy eftermiddag/kväll var det... Sådana här dagar behövs ingen hall och bandy ska spelas ute...men hur ofta under en säsong är det såhär perfekta förhållanden?! 


Balsam för skälen som D kallar det när man under lunchen kan åka och ta en promenad vid stugan...






Å nu vankas det lunch igen och sen mer plugg innan vi ska till vänner för mat och firande av deras lille prins som fyllt år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0