Äntligen är han hemma igen:)

Å inget guld blev det... Så slutskrivet om det och nya tag nästa år då VM går i Sandviken!

Vi hade en väldigt bra helg....vi började med en förmiddag i stallet där tjejerna fick rida. 









Mikko är otrogen å pussas med andra...




Hemma hos familjen Nordin/Aarni blev det lunch, bad och utspökning...




Selfie Ludde...





Vilma fick oxå färgat hår, hennes fångades dock inte på bild innan det var försent och hon tagit saxen å lekt frisör...
Visste inte om jag skulle skratta eller gråta..

Räddningen blev en lite för kort logg med lite stubb..






Genomgång av hur hästarna ska hoppa...



Mallan var här för middag och bus...




Gårdagens middag med potatismos... Sjukt lättlagat å väldans gott innan en promenad med mallan å Joel:)


Godnatt-läsning med pappan...


Åter igen beställde Vilma spenatsoppa till middag så det var bara å fixa:)


Jag har fått mig en ny arbetsplats... Kanske inte den snyggaste lösningen men den bästa tror jag som huset ser ut idag...


Å nu är det soffhäng som gäller... Natti natti...






Kommentarer
Caroline

Snyggt med bordet framför fönstret. Kan ni flytta fåtöljen eller byrån lite kanske det blir lite luftigare?! 😊💚

Svar: Jag bytte plats på fåtöljen å Byrån, förut stod byrån under hjärtat å fåtöljen vid korten men jag tänker att det få va så till jag hittar en ny förvaring... 😆 💗
Maja

2016-02-12 @ 22:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0