En perfek söndag:)

Badhuset, malinbesök, gympauppvisning, skinkmacka hos familjen Nordin/Aarni och mys i soffan (plus lunch å middag) det är vad vi pysslat med idag!

Som vanligt har Vilma lekt med telefonen...
Vilmas första gymnastikuppvisning och luciatåg. Hon va så duktig! Tänk att vår tjej bara är fyra år och klarade allt galant medan vi satt på läktaren och bara log av stolthet! Vet i katten om jag vågat gå ut där själv utan mamma å pappa när jag va fyra år?!
Temat på uppvisningen var julgranskulor?!?! Vilmas grupp skulle vara mörkgröna julgranskulor så hon fick låna luddes pyjamasbyxor och hans nya Hood... Det va de plagg som va gröna i vårt hus:) man tager va man haver:)
Ludde tog igen sig lite på kökssoffan innan uppvisningen! Jobbigt att bada å inte få sova på dagen:) vi låter honom numer vara vaken på helgerna för att få honom att sova bättre på nätterna med ett positivt resultat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0