Bandyänka..

Torsdag till söndag har D varit iväg med landslaget och jag varit hemma med våra juveler:)

Vi har hunnit med bad, skridskor, mys med gudmor och mycket annat...

Ludde har sovit bra både natten från lördag till söndag och söndag till måndag. Vilket var väldigt skönt då jag inte överlevt annars:)

Vilma har blivit riktigt duktig på skridskor medan Ludde mest surar för att han inte kan...
I lördags va även Ella med och åkte:)
Resultatet av kidsens pepparkakshus:)
Lite mys med jobbet:)
Kidsen fick pyssla och jag kolla på bandy:)
Min och sofies godisskål. Erkänner att det blev några bitar kvar som vi sen åt upp igår:)
Konstigt att jag får lite sömn när D är borta då min säng ser ut såhär om nätterna:)
Två glada barn som va redo för fsk redan kl 06...
En trött tjej som ville vara med mig å Sofie istället för att sova uppe...
Tomten har enligt barnen kommit med granen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0