Första veckan gjord:)

Och jag älskar mitt jobb!!!! Känner mig lyckligt lottad som varje dag denna vecka längtat till arbetet samtidigt som jag längtat massor att få hämta barnen på fsk...




Sen jag skrev sist har vi hunnit med teambuilding i högbo med femkamp och övernattning... 








Vi har haft härliga dagar i stugan...













Hittade lite bilder tagna för nästan ett år sen... Och jag inser att det hänt en del:)






Nu inväntar vi vänner från säljan för tacosmiddag :) underbart med fredag och rutiner;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0