Stughäng!

Vilken underbar dag! Dagen började med mys, dock lite för tidigt men ändå väldigt mysigt... 05.10 blev det ett avsnitt av Madicken innan vår lille prins ville bygga plusplus...


Sen tog jag en skön stödvila mellan sju och åtta för att sen köra ett bra pass med Annika och Annie! 


Sen var det Daniels tur att träna innan det var dags för en heldag i stugan med farmor och farfar...

Vi började med korvgrillning då alla var hungriga...




Behöver jag skriva att möblerna följde med stugan...älskar den solblekta gröna färgen:) 







Daniels extra träning några kvällar har resulterat i att vi kan så gräs ner not vattnet... Tror det kan bli superfint när det blir klart!


Vi har även lyckat sparka ut den första bollen, men definitivt inte den sista...



Massor av bus med farmor...




Vår perfekta dag avslutades in säljan med grillning och trevligheter...





Å nu är det soffmys som gäller för oss. Trevlig Valborg på er allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0