Helg igen...

Hur kan det vara helg igen?! Tiden har sprungit iväg igen och massor har vi hunnit med...

Förmiddagshäng i högbo med vänner...




Förmiddagshäng i Stadsparken...gungar var superkul tyckte Ludde till han trilla av och slog pannan... Så den får vi vänta med att åka till dom hala överdragsbyxorna åker av...


 En mysig eftermiddag med Sofie och Ella på leklandet...












I mellan allt kul det stått plugg på schemat...

Vilma och Ella har varit på sin första ridlekis lektion... Jag blev poitivt överraskad då de till och med travade våra små hjärtan... Våra små tjejer är inte så små längre...













Och från kl 13 idag till typ 17 var hade vi klara hos oss så hennes mamma och pappa skulle få lite lugn och ro med shopping i Valbo....väldigt kul tyckte Vilma å Ludde! 




Nu ska jag baka lite och sen blir det beck och soffmys:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0