En Händelserik vecka...

Jag har hunnit med att vara ute på skolorna ovh samla in data till min uppsats, jag har sammanställt massor av data och haft halvtidsventilering på  uppsatsen som en så länge verkar vara helt ok. 

I går vid hämtning på dagis sa de att veckan hade varit toppen, att Ludde kissar på pottan efter sovning och att han varit så lugn och harmonisk den här veckan.... Va det verkligen vår son dom pratade om:)
Han är även väldigt duktig hemma på pott och toafronten:)
Liten börjar bli stor!

Idag har Vilma varit på sin andra ridlekis lektion. Dom fick trava, gå slalom och "hoppa" över bommar som låg på marken. De fick även rykta, trensa och vara med att sadla hästen. Kul tyckte Vilma, läskigt tyckte jag...




Massor av film blev det men inga kort idag..,

Hon har även cyklat utan stödljul idag så även här börjar liten bli stor..




Nu ikväll har familjen Aarni/Nordin varit här och ätit. Det slutade med bad för de små...


Och mys i soffan innan läggning...


Isen är snart ett minne blott vid stugan...




I morgon säger väderprognosen sol så då får det bli stughäng på eftermiddagen och en sväng till badhuset på förmiddagen☀️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0