Aprilväder...

Sol, hagel, storm, regn, sol... Vädret är allt annat än stabilt men vi mår iallafall väldigt bra:)




Igår testade att strunta i luddes lunchsovning för att se om det skulle resultera i bättre nattsömn. Istället för sovnining åkte vi till familjen Aarni/Nordin och umgicks i form av skogshäng, grillning och bad. Å Ludde klarade hela dagen galant och det bästa var att han sov från 18.50-03.30 åt lite och somnade om till 06.30 vilket jag inte tror har hänt sen han va tre veckor:)







Idag har vi varit i badhuset på förmiddagen och hängt i vallhov på eftermiddagen. Ludde har återigen klarat en dag utan lunchsömn så nå håller jag tummarna på att han sover lika skönt i natt....







För övrigt har veckan varit bra! Mycket plugg! De sista enkäterna är avklarade och nu har jag istort sätt bara resultatet kvar... Och det är inte så bara... Men jag ser iallafall ett slut på det hela vilket jag inte trodde när jag började efter jul, heja mig!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0