Stolt mamma💗💙

Började dagen med ett grymt kettelbellpass nere pÄ multicenter sÄ i morgon Àr trÀningsvÀrken ett faktum.

Jag skyndade mig hem för att i dörren avlösa D som skulle ivĂ€g pĂ„ bortamatch mot VĂ€sterĂ„s. 

Jag och kidsen begav oss dĂ„ till bj arena för löptĂ€vlingar. 


Ett vĂ€ldigt bra koncept och en bra anordnad tĂ€vling. 

Vilma sprang 600meter utan att ens tÀnka tanken pÄ att stanna. Hon sprang om massor av barn och det verkade tagga henne Ànnu mer. SÄ det verkar bli en tÀvlingsmÀnniska av henne oxÄ. SÄdan far sÄdan dotter...

SÄ hÀr kommer en bildbomb...

UppvÀrmning...
















Slutspurten in i mÄl...


Nöjda tjejer efter medaljutdelningen...


Stolt mamma...


Stolt lillebror...


Fika...


Krama stÄlis...


Å lite avslutningslek...










Dagen fortsatte hos familjen Aarni/Nordin och avslutades sis men inte minst av en vĂ€lförtjĂ€nt pizza. 







Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

HÀr kommer du kunna lÀsa om mig och min lilla familj. Vi har frÄn och med denna sÀsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen Àr allt annat Àn vÀlskriven dÄ tanken Àr att vÄra nÀra Ä kÀra ska kunna lÀsa vad vi har för oss pÄ dagarna:)

RSS 2.0