Lördag:)

Helgerna uppskattas helt klart mycket mer nu när jag jobbar. Startade dagen med träning nere på multicenter. När träningen var avklarad åkte vi direkt till badhuset med Ella och Mikko. Tjejerna är helt tokiga. De åker själva i virveln och den gula vattenrutschkanan (givetvis under uppsikt och ett handtag bort) det är helt underbart att se dom ihop. De "simmar" iväg med sina puffar och tar sig fram både med rygg och hundsim.







Efter lunch knackade det på dörren, grannbarnen ville leka. Så hela eftermiddagen lektes det för fullt innan det var dags för oss att cykla iväg på fotboll.


Ludvig fick grattis på namnsdagen-kort av Sofie å Micke och Vilma ett eget bästa storasystern kort. Sofie hon tänker verkligen på allt och har ett hjärta av guld💗


Som vanligt var det inga problem att gå på fotboll med Vilma. Hon satt eller låg och hejade hela matchen medan Ludde mest sprang omkring...








Nu på kvällen har vi bara ätit gott och myst i soffan och det är det jag och D kommer fortsätta med nu när barnen sover.

Igår var vi på playdate och födelsedagsfika hos Ruth. Både vuxna och barn hade väldigt mysigt och jag ser redan fram emot nästa gång vi ses.





Och även igår kom grannbarnen och knackade på. Sara ritade med Vilma och Ludde så jag med gott samvete kunde ta hand om disken 

Ne nu ska jag ner och hälla upp godisskålen, det är vi värda nu:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0