I morgon får vi en extra timmes sömn...eller inte?!?!

Igår var det elitseriepremiär. Jag och barnen valde att heja från soffan. Det blev en som förväntat en jämn match där Bollnäs segrade. D åkte på en utvisning och fick med sig en burk pepparkakor hem. Minns inte att vi behövde köpa några pepparkakor förra året och med tanke på hur snygga burkarna var i år så får han gärna ta någon till i år;)


Idag började jag dagen med träning. När jag kom hem var Det fullt ös hemma:)


Annars har vi varit ute i trädgården hela dagen. D plockade in studsmattan(bättre sent än aldrig). Jag krattade löv å kidsen lekte. Tror de lekte i över en tilmme bara i sandlådan och över en timme i lövhögarna plus lite övrig lek. Tycker det är underbart att våra barn gillar att vara ute.








Till middag blev det tacos. Vilma skar alla grönsaker. Vår tjej börjar bli så stor...

Nu på kvällen har vi myst och gjort allt för att hålla barnen vakna lite längre... Längtar inte till nästa vecka om man säger så... Frågan är inte om Ludde kommer gå upp tidigt nästa vecka, utan hur tidigt!!! Just nu skulle jag vilja vara som Putin å bara bestämma att vi skippar vintertid i år för till vilken nytta har vi det egentligen?!?! Som småbarnsförälder blir det iallafall bara jobbigt! 




Nu blir det mys i soffan, så mycket bättre och godis står på schemat:)


Kommentarer
Caroline

Det blev samma för oss 👌🏻

Svar: Så ni va lika busiga som vi;) tacos på en lördag 😘
Maja

2015-10-24 @ 22:32:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0