Fredag igen:)

Min alldeles egna väckarklocka ringde flera gånger i natt och tyckte det var dags att gå upp 04.08... Efter väldigt mycket skrik, tårar och brottning somnade han som tur var om en liten stund från va ca fem till sex... Hur orkar han???!!!

Efter jobbet kallade tandläkaren. Inga hål, så en klapp på axeln till mig:) tänk att jag inte haft några hål på 34 år:)

Vi hann även med lite häng i stugan innan det var dags för D att åka till bollan...










Innan middagen passade jag och barnen på att ta en cykeltur i det fina vädret. Den här hösten har verkligen varit helt underbar. 

Nu inväntar jag mitt stora hjärta som snart är hemma så vi kan få lite mys i soffan❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0