...

Då va det länge sen jag skrev igen... I söndags var vi iallafall i Bollnäs. Vi hälsade först på familjen Hellmyrs och hejade sen fram grabbarna till vinst. 
En perfekt eftermiddag/kväll att kolla på bandy för oss åskådare, något varmt för spelarna.

Måndagen och tisdagen sprang som vanligt iväg då jag jobbar sent. 

Idag efter jobbet blev det fika med vänner.

Kvällen avslutades med att granntjejen kom förbi och frågade om hon fick komma in å leka och givetvis fick hon det. De dansade och lekte hästhoppning:)








Nu har jag bara två dagar kvar på jobbet med mina underbara elever. Måste erkänna att det känns väldigt jobbigt då jag trivs otroligt bra med både kollegor och elever. 


Idag på morgon-mötet fick jag ett presentkort av skolan som tack för den här tiden de önskade mig lycka till med studierna. Det kom Helt oväntat, inte trodde jag sådant förekom med så här kort tid på en skola. Tack, tack... 

Nu ska vi mysa ner oss i soffan framför fotbollen och hoppas att Malmö och Zlatan vinner;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0