Redan tisdag...

Skolan har börjat. Jag läser en kurs på distans och en på högskolan. Redan nu känner jag att läsa 200 procent kanske inte passar mig perfekt just nu men det är bara att bita i det sura äpplet och köra. Jag har inte som mål att klara båda kurserna då det är väldigt mycket skrivuppgifter som ska in på kort tid men givetvis ska jag göra mitt bästa. Hjärtat överraskade med ett nytt litet hemmakontor i form av ny dator och skrivare mm så att det saknas kan jag inte skylla på. 



D kommer vara borta mycket i november/december och det underlättar inte mina studier. Idag missade jag de sista två timmarna på lektionen då D skulle träna och barnen var hemma med honom pga att Ludde är förkyld. Så nu håller jag tummarna på att han inte blir sjuk då jag helst inte vill missa mer tillfällen att komma igång med skrivandet. 



Annars har det bara varit bra:) helgen började med att Sofie sov här. Vi kollade idol, åt godis och snackade skit.
Hon lät mig ha sovmorgon, tror inte jag känner någon annan som sätter alla andra i första hand som hon och hon gör det hela tiden. Jag är så  tacksam att hon vill vara en del av vårt liv💗 
Som frukost gjorde vi sen pannkakor och som det var lördag lyxade vi till det med grädde vilket både jag å kidsen älskar...

På lördagen hade vi playdate med Charlotta och Ture innan vi tillsammans åkte ner på bandy. Saik spelade mot Vetlanda. En match som Saik vann.

I söndags var vi på leklandet med familjen Nordin/Aarni och igår pluggades det.... 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0