Då va det snart helg igen...

En vecka till har snart gått, hur är det möjligt? Dagarna som gräsänka var inte helt problemfria, tur de små gulliganerna oftast är glada å goa. Då glömmer man fortare de jobbiga nätterna. Natt 1 när D var borta sov jag knappt någonting. Ludde var vaken 2 timmar mitt i natten och när han äntligen somnat kom Vilma så det var hålligång istor sett till Ludde gick upp vid 05.20. Natt två var båda barnen bara vakna en gång var och det var när de kom och la sig i vår säng. Men glädjen blev kortvarig då Ludde valde att göra morgon redan kl 04.20...

Bollnäs vann iallafall matchen i vattenpolo. En match som var väldigt nära att ställas in. Kul att ha åkt ca 100 mil för att få höra att matchen kanske kommer bli inställd... Jag tror nästan jag blev mer irriterad. Såg bara scenariet framför mig att de skulle behöva åka dit igen.

Vi såg matchen i en varm soffa med fotbolls försnacket i bakgrunden..så oss va det inge synd om....kvällen var som gjord för hjärtattack...måååål!!!!

Sverige spelade 2-2 i den viktiga och avgörande matchen mot Danmark så nu blir EM för dom i sommar:) sjukt kul!!!


Jag har pluggat och åter pluggat. Text 1 som ska vara inskickad på söndag är nu inskickad. Klapp på axeln till mig!


Jag har testat pepparkaks pyjamasen på Ludde:) en sak som är säker är det att julkorten kommer bli svårtagna i år oxå...





Ikväll har vi passat på att baka lite. Baka är något som Vilma älskar att göra:)

Nu inväntar jag att mitt stora hjärta ska komma hem så vi kan fika lite💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0