Borta bra men hemma bäst...

Helgen i Vetlanda har swichat förbi och vi är nu hemma igen. Matchen gick tyvärr inte vår väg den här gången heller. Måste nog tänka över om det blir någon vetlandamatch för vår del nästa år;) 







Vi har hunnit med mycket de här dagarna. På fredagen efter lunch gjorde jag och barnen stan med Sofie.







Vi hann åka ut till Korsberga å kolla på mitt barndomshem. Vi gjorde det för att få barnen att somna lite innan matchen så de skulle orka vara uppe... Jo tack, dom somnade och sov djupt när vi kom fram till arenan. Vi lyckades ta på dom overallerna i bilen utan att de vaknade och det är en bedrift...


På lördag förmiddag shoppade vi med Micke och Sofie. Lite spontanshopping av saker jag aldrig trodde jag skulle köpa så det tackar jag Sofie för och D som sa att det var bra:)

Från lunch och framåt var vi bara hemma och umgicks med mina föräldrar  och Ewa å Bernt.  





När vi lagt barnen passade vi på att åka ner på stan för middag med Micke, Sofie, Hanna och Johan. En kväll som gick väldigt fort. God mat och trevligt sällskap. Bättre än så blir det inte. Klockan 23.30 ringde dock mamma å sa att båda barnen var vakna sen en timme tillbaka och då kände vi att det fick räcka.


Idag har vi mest åkt bil. Sofie åkte med oss tillbaka. Barnen skötte sig helt ok. Ludde var lite rastlös från det att vi stannat för mat men inget som inte gick att hantera.

Nu är vi iallafall hemma igen. Jag ska planera lite inför i morgon då jag ich den nya idrottsläraren ska ha lektionerna ihop. Sen blir det välförtjänt mys i soffan ...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0