Bildbomb

Då tiden inte funnits för bloggande kommer här en liten sammanfattning om vad som hänt i vårt liv...

Vilma hat fått in lite nya saker på sitt rum vilket hon är nöjd med...
Det har spelats bandy, morgon som kväll...




När man tränar hårt måste man äta bra säger Vilma...

Vi har varit och kollat till stugan...



Syskonkärlek...






Pepparkaksbakning hos familjen Nordin/Aarni...




Korv med bröd-häng när pappan i familjen spelade match. 




På kvällen var Ludvig väldigt ledsen och vill bara ha närhet. Givetvis ställde världens bästa storasyster upp och han fick sova i hennes säng💙💗



Vi har bakat pizza...


Jag har pluggat... Ska bli väldigt intressant i morgon när vi ska redovisa om jag har löst uppgifterna rätt... Vetenskapsteri är inte min grej...och tyvärr var det 14 uppgifter🙈😅




Vi har varit i drälinge och hälsat på farmor och farfar. Ätit god mat, spelat bandy, pysslat och varit i skogen...






Syns kanske på den här lille gulliganen att han varit ute i kylan och kommit in i värmen... 

  
Nu är vi hemma ich ska vara mysa i soffan. Invänta bron och sen sova. D åker till Kalix i morgon bitti för match på tisdag och kommer hem igen på onsdag  så hör ni av mig på någon dag igen vet ni varför...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0