Vilmas treårsfirande:)

Lördagen bjöd återigen på fantastiskt sommarväder. Vi bestämde att vilmas treårskalas för vänner fick bli ett vattenkalas för att hålla alla nerkylda. De åkte rutschkana ner i poolen, sprang i vattenspridaren och badade:) ett lyckat kalas helt enkelt med trevligt sällskap å fina presenter. Tyvärr glömde jag helt bort att förgylla det roliga kalaset med bilder...




När det är varmt får man äta mellis poolen...

Mer mamma...



Stora tjejen...








En trött å nöjd tjej började genast pyssla när kalaset var slut...


Värmen har gjort så hallonen börjat växa på sig...

Igår var det dags för "familekalas" mina föräldrar kom från Gbg  och Daniels mor, far , bror å familj kom från Uppsala för att fira vår lilla prinsessa.











Familjen Berlin junior stannade på middag, mycket trevligt:)
Promenad med vovven...




Lunch innan lunchen var klar (kall korv och frysta ärter) smaskens tycker Ludde 🙈

Tack alla som gjort den här helgen helt perfekt för vår sessa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0