Regn å rusk...

Vi vaknade näst intill av hur det regnade ute. Jag passade på att ta sovmorgon till det var dags för D att träna. Med sovmorgon menas att jag var upp mellan kl 5-06.30 för att sedan väcka D och krypa ner med vår prinsessa och sova vidare. 

På förmiddagen kom svärpäronen hit. Det var dags för målning av tak och lister i badrummet och det är Daniels pappa bäst på. Så nu är vi ett steg närmare ett nytt badrum...tack tack...

Jag, svärmor och barnen passade på att gå å handla...



Dagen väder gjorde att mycket tid har spenderats inomhus...busungar...





Efter lunch kom Malin, basse och Vincent förbi på fika. De firade vilmas födelsedag med finfina presenter till både henne å Ludde.

På eftermiddagen gjorde vi leklandet osäkert. Där mötte Therese och Vidar upp oss. Väldigt kul att se dom igen.


Ludde var som vanligt totalt orädd...



Vi avslutade en kaotisk men rolig eftermiddag på max. 


Ludde somnade som en stock när vi kom hem vid ca 18.30 och jag höll tummar och tår för att det här skulle bli hans första natt att sova iallafall 11timmar... Men nej, redan 04.30 var det dags att stiga upp så nu vet vi att det inte går bättre om vi lägger honom tidigare...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0