Testade mammanerverna på Ikea...

Idag hade jag bestämt mig för en lugn eftermiddag och kväll hemma då vi gjort någonting varje dag hela tre veckors tid.. Men jag kunde inte hålla mig så det blev en tur till Ikea för diverse köp.

Att åka själv med barnen till Ikea strax innan middag är en ganska vågad prövning. En prövning som vi klarade galant. Båda barnen var glada hela tiden. De satt bredvid varandra i kundvagnen å charmade de flesta som var där. Det firade vi med att äta middag där oxå, å till och med det gick bra. Klapp på axeln till mig själv:)







Testade nya stafflit vilket var en succé:)



 
Snön kommer å går lite som sen vill den här vintern... Igår toksnöade det och idag regnade det...



För övrigt så har det varit fullt upp här hemma. Vi har umgåtts med vänner, varit i badhuset och lekt mest hela dagarna.









 Nu blir det soffhäng med gott samvete:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0