Feber

Lillhjärtat har feber, han är inte speciellt förkyld så eventuellt är det tänderna som spökar... Hoppas det går över fort för hela familjens skull. Han sover dåligt utan feber men ännu värre med... Inte kul alls för en redan trött mamma.

En pigg Ludde på Ikea. Om han bara visste vilka gosaker han lekte med.

Förra veckan var vi på 1års kalas för Loui. Vilmis hade flätor dagen till ära vilket resulterade i lite lockar på kvällen.
(Basse å Malin testade livet som tvåbarnsföräldrar)💙💗



Mina älsklingar påväg hem från Vetlanda. Alla matställen borde ha en lekhörna:)


Vilmis somnade gott i sin säng.  Borta bra men hemma bäst.



Just nu sitter jag i soffan, D fixar tvätten i tvättstugan och Ludvig sover. Egentligen borde jag oxå sova men jag orkar inte:)) låter konstigt men dom korta stunder av sömn som ges skapar mer oreda i huvudet än välmående... Jag ska istället försöka träna idag och rensa huvudet lite. 

Fler och fler säger att dom inte känner igen mig som person. Att den livsglada Maja är som bortblåst och det skrämmer mig lite. Men snart borde det vända!!!! Håller tummar och tår...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0