...

Nu längtar jag efter vår, sol, värme, sömn, semester, ja listan kan göras hur lång som helst... 

Gårdagens kvartsfinal slutade tyvärr med Västeråsvinst och det betyder att Bollnäs vid förlust i morgon går på "semester" visst vore det skönt men för laget och Daniels skull tycker jag nog de kan få hålla på någon vecka till:) 

Visst hade en final mellan Saik och Bollnäs varit en önskedröm... Och drömma får man alltid göra...
 

Dagens busungar: Vilma har själv tagit på sig fleesebyxor, raggsockor och skor.. På bilderna matar hon Ludde med russin...





Dagens tröttisar: Vilma sa bestämt (som vanligt) att hon inte skulle sova, lite trotsig som hon är kastade hon nappen för att demonstrera att hon verkligen inte tänkte sova...tre minuter senare sov hon som en stock. Lite udda sovställning men sov gjorde hon och lika så Ludde.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0