En vinst och en förlust...

Saik gick vinnande från den minst spännande kvartsfinalserien. Är inte Saik klara för semifinal på torsdag blir jag förvånad... Heja Saik!!!

Bollnäs stod för en lite mer spännande tillställning som tyvärr på Sudden förlorade men redan på tisdag får de en ny chans att slå Västerås. Heja Bollnäs!














Dagen till ära fick jag fläta vår lilla sessa ( det börjar ta sig) lite snett är oxå rakt...


Våra tokungar...



Lite hjärtemys har vi oxå hunnit med...


Och nu längtar jag bara efter att min slagne hjälte ska komma hem och mysa lite till💗
Sist men inte minst önskar jag nu att Ludde sover i natt, tänk om det äntligen skulle vända... 

Klockan är 05.50 på bilden och Ludde lever rövare...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0