Stress...

Det får bli en kort uppdatering här idag. Skolan strular och åter igen ställt till det för mig! Efter drygt en månad av slit med dubbla kurser i skolan har det nu kommit fram att jag läst fel kurs, hur är det möjligt är min fråga men tydligen är det så och allt jag gjort i den kursen är istort sätt bortkastat. Så från och med i morgon är det bara börja om med en ny 15hp kurs som ska vara klar den 22januari... Önska mig lycka till...

Till något mycket roligare sa Vilma igår när hon borstat tänderna att hon är en stor tjej nu... Och att hon slutat med nappen. Så på eget intiativ gick hon upp och la sig själv, jag sa godnatt och när jag gick in igen sov hon sött utan nappen. Våran underbara unge börjar verkligen bli stor... Nu håller vi tummarna på att dagens natt blir lika bra...

Idag var det luciafirande på förskolan, och vi föräldrar var bjudna på fika vid hämtning. Väldigt mysig avslutning på en dag med mycket strul...

Taggade kids...










Nya ljusstakar hem..inte helt vanliga men jag tror jag är nöjd...




Nu ska jag å min stora kärlek bara ta igen lite tid å njuta av lugnet❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0