Heldag i skolan=trött i hjärnan...

Efter skolan och hämtning av barn igår möttes jag av underbara rosor från min andra hälft... 


Idag har jag åter igen varit i skolan hela dagen, en väldigt givande dag och jag fanns svaren på det jag sökte för att göra klart text tre som står näst på tur...

Hämtningen av barnen gick bra, Ludde och loui lekte å hade så kul att vi stannade en stund extra bara för att få se de små att busa klart.

Väl hemma blev det middag, D hade fixat en räkrätt med curry som jag älskade men som fick nobben av kidsen

Efter maten var det dags att öppna första luckan i kalendern. Jag som förra året satt duktigt och gjorde små fina paket till kalendern valde i år att köpa någon variant av leksakskalender. Jag har helt enkelt inte tagit mig tiden att göra några i år men nästa år ska det bestämt ske igen. Kidsen blev glada iallafall och det är huvudsaken.

När blev vår tjej såhär stor, hon knäppte jackan själv och sa att hon skulle hämta posten...

Idag har vi även hejat fram Bollnäs till seger i soffan... Att det alltid ska vara så spännande när dom spelar😅 vinst blev det och jag tror aldrig jag blivit så glad för en seger som nu. Varje match känns på något vis som en slutspelsmatch, märkligt...
Kidsen fick vara uppe lite längre än vanligt och se en halvlek.




Nu är det godnatt för i morgon väntar en ny dag i skolan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0