Sommar och sol!!!!

Flera underbara dagar har bara sprungit förbi. 
Igår hade vi en underbar dag i vår trädgård med fika, mat och bus med fina vänner och barn.





Vi har ätit de flesta mål mat ute...




Ludde har varit uppe innan fem varje dag, men är lika glad för det...


Han har även kommit över sin rädsla för Elsa:)













Det här inlägget blev aldrig skickat så nu fortsätter jag bara...
Den här gången skyller jag dålig uppdatering på min "nya" telefon som jag inte riktigt blivit kompis med. Med ny menar jag den jag fick under VM som bara legat i kartongen och irriterat mig;)

Men nu ska nog det mesta funka...
Sommaren är här och vi njuter!!!
Så här kommer en bildbomb från dagarna som gått...

I högbo...

Morgonbad i hedåsen...




En cykeltur som slutade med bad hos basse och Vincent...


Vår trollunge Har sovit med flätor...







Bad i sörtutt...













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0