Inskolningen...

Inskolningen av Vilma gick som förväntat väldigt bra. Hon älskar sitt nya dagis. Ludvigs gick väl si sådär men nu är det gjort iallafall och jag kan börja jobba på måndag. Så på måndag börjar jag jobba som idrottslärare i kungsgården tills det blir dags att ta tag i studierna i november. Det ska bli superkul och lärorikt samtidigt sim jag har ångest över att inte få vara hemma med mina hjärtan....



Dagarna har för övrigt som vanligt bara sprungit iväg...
Vi har bland annat ätit middag hos familjen Grunning...


Varit i högbo...











Cyklat...


Badat...







Nu väntas tapas ned min andra hälft ich ett glas bubbel för att njuta riktigt av denna underbara sensommar☀️☀️💙


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0