Dag 4/5 inskolningssamtal

Vilma Siv för andra dagen i rad hela natten i sin säng i sitt rum. För andra är det inget konstigt men hör har det aldrig hänt innan... Peppar, peppar... Förmodligen tycker hon Ludvig är för jobbig nattetid så det är lugnare i hennes rum. 

Vid nio åkte vi till öppna förskolan dör vi mötte upp Annica och Majken. Annica gick dit för att lättare kunna hjälpa mig med barnen när jag skulle smita iväg på samtal. 

Samtalet gick helt ok. Jag har nog egentligen mest ångest över att inte få vara med mina hjärtan hela dagarna längre. Som det ser ut nu kommer jag börja jobba nästa måndag men det skriver jag mer om när jag vet mer. 

På eftermiddagen var det full rulle här med fika och lek...




Vilma har tagit på sig trosorna åt fel håll🙈



Tjejerna ville springa i vattenspridaren men som vanligt tig Ludde befälet över den...



Nu ska jag sova och samla krafter inför morgondagens inskolning. Sofie hjälper mig med vilmisen då Daniel inte kommer hem förens mitt i natten. Är så tacksam till alla dom som hjälper oss💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0