Sovmorgon:))

Vilken natt!!!! Bäst natten på flera månader å sovmorgon till 05.45:) har inte varit vaken så många ggr i natt heller... Kanske fyra...
Kommer knappt ihåg när D kom hem efter matchen men inte så konstigt då klockan va närmare tre... Så idag ska jag å barnen försöka låta D vila lite på förmiddagen så han orkar med kvällens match utan att somna i mittcirkeln;)

Nu när jag smög ner till soffan med Ludde låg Vilma å snarkade i sin säng än... Det var oxå länge sen hon sov så länge i sin säng så D måste ha kunnat sträcka ut sig ordentligt i natt då jag å Ludde någon gång under natten intog gästrummet för att underlätta sömnen för övriga familjen... Va gör man inte för dom man älskar<3

Igår hängde D upp nya lampan i hallen På övervåningen. Fint blev det och nu fattas det bara att flytta ner lampan i trappen till hallen nere och sätta upp den nya större modellen i trappen så har hallarna lika lampor fast i olika storlekar:)


Han hade oxå fixat lite på toan nere. Tänk att den gamla toan snart är ett minne blott...




Så visst går det framåt här på allevägen:)

Jag å Ludde passade under tiden på att gå till öppna förskolan å träffa lite andra mammor å knoddisar. Väldigt trevligt(som vanligt)...


Finvädret fortsätter å vi passar på art vara ute så mycket som möjligt. 
Ludvig älskar å gunga, då har han koll på vad alla gör i trädgården:)


Nu ska jag brygga mig lite kaffe å njuta av att jag faktiskt är någorlunda pigg för första gången på länge:)) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0