Grattis Bollnäs!

Dagen började som vanligt tidigare än vad som vore lagligt och min kropp riktigt ropade efter mer sömn...  Men Ludde ville helt enkelt annat å strax efter kom Vilma, så innan klockan slagit sex satt vi alla nere i soffan... D kom nog ner strax efter åtta iallafall... Han borde sovit längre men våra barn är rätt livliga på morgonkvisten så det är lite svårt å sova då...

Efter lunch åkte vi iallafall till Bollnäs och familjen Hellmyrs för lite laddning innan finalen. En final jag trodde att Bollnäs skulle förlora med många mål... Trodde verkligen dynamo Moskva skulle köra över Bollnäs men som tur va hade jag fel:))
Bollnäs vann i Sudden med 4-5:))




Vilma satt snällt å hejade 4/5 av matchen... Heja, heja pappa lät det, eller pappa aj å så tog hon sig på knät...



Barnen lekte bra innan matchen så jag och annakarin kunde fika lite i nästan lugn å ro:)








Efter en tidig morgon igen ska jag nu passa på att sova medan Ludde sover... Natti Natti...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0