Effektiva

Idag har både jag och D fokuserat på huset. D har börjat lite smått att måla vindsluckorna på huset och jag har möblerade om lite så att vi kunde flytta in hans säng i sitt rum. Eller iallafall hans rum tillsvidare då hans riktiga rum kommer få agera gästrum ett tag till.

Efter dagis hade vi besök, lek å fika var fokus. Dagen till ära hade Vilma hoppat över sovningen på dagis, vilket jag trodde skulle resultera i katastrof men inte alls. Hon har varit pigg å glad å lekt massor. Däremot sover båda barnen nu... Båda sover i sina sängar på sina rum...Peppar, peppar...nu ska vi se hur länge det varar... Jag gissar på tio sen är det nog dags för Ludde att protesterar...





Ludde hittade spegeln själv idag:)

Bus...


Tur att han blir härdad...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0