Älskar att vara med hus å trädgård:))

Jag är förste klippare av gräset i vårt hushåll, å jag älskar det...så nu är gräset nyklippt å fint igen:)




Vädret har varit underbart idag igen så till lunch passade vi på att bara grilla lite korv. (Till nästa år hoppas jag vi köpt en nytt grill)... Frågan är egentligen bara vad vi vill ha?! En gasolgrill eller kolgrill, alla säger olika och har olika argument...

 
På eftermiddagen var vi inne i Gävle och lekte i boulongern. Vi avslutade med glass... :)) mums!



Annars är det mest fullt ös här hemma:))
Det dröjer inte länge innan Ludvig jagar Vilma i gåstolen... Än är han lite för långsam:))






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0