Tiden bara springer iväg...

Nu va det länge sedan jag skrev och det medför att massor har hänt:)

Vi har varit på ett underbart sagobröllop som hade allt möjligt jag inte hade räknat med. En underbar dag från början till slut. 

Brudparet Hellmyrs:

Den yngsta bröllopsgästen var vår lille prins.



Vädret har varit något märkligt...från strålande sol till storm å hagel på nolltid. 


Å jag kan meddela att man blir väldigt blöt om man råkar vara ute just då...
Å ont gjorde det... Tur vi inte var i forsbacka för där va tydligen haglen stora som tennisbollar, här var dom mer som sockerbitar:)



Vi har hunnit med en mat å playdate med familjen Aarni/Nordin.


Det har även busats och mysts massor:)



Allt har gått i ett hiskeligt tempo så nu har jag bestämt att det måste bli ändring på det. Jag blir stressad för minsta lilla och måste ge mig själv tid för lite rast å ro och prioritera bättre saker. Det får helt enkelt vara lite stökigt hemma:) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0