33år...

Hm... Vart tar åren vägen?! Känner mig fortfarande inte en dag över 25...

Vaknade och blev bjuden på frukost och paket precis som det ska vara:)
De detaljerna står jag ut med men att bli äldre står jag gärna över...

Förmiddagen tillbringades hos familjen Mossberg där det bjöds på fika och eftermiddagen tillbringades hemma med tårtkalas.

D gjorde sin första träning med Bollnäs idag så han får tårta när han kommer hem:)

Jag och barnen passade på att bada nu på kvällskvisten.




Jag är så glad att han blir hemma... Även om man klarar mer än vad man tror så hade jag nog inte klarat en säsong till utan att hamna psyket...jag är fortfarande trött och sliten å känner mig mest disträ...

Läggningen av V gick bra och nu hoppas jag lillgammal somnar så jag får lite egentid i soffan innan D kommer hem...

Lillprinsen blir ju hela tre månader idag:)




I morgon är det dags för vaccination och rutinkontroller igen. Jag gissar att vår lille gobit väger närmare 6,5kg nu... Vi får helt enkelt se i morgon:)

Jag tänkte oxå försöka hitta en matta till vardagsrummet när V är på dagis. Känns lite tomt utan. Ska även försöka få upp några tavlor:)




Å där somnade Ludde... Nu ska jag njuta de sista av en underbar dag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0