Storvik:))

Igår var vi i storvik och badade med Maria, crille å sötnöten alfons. Både Vilma och alfons vägrade sova då badet var alldeles för intressant. Vilma var som tokig och badade mycket å länge och affe fick hänga på:)) Ludde trivdes på land, antingen sova de eller med lite bus.




Vilma var helt utslagen å sov som en stock i natt...


Dagen tillbringas oxå i storvik men idag somnade hon iallafall som vanligt och om det var mycket spring igår utan sömn kommer det nog bli ännu mer livat idag:))


Å Ludde bara sover...


Nu ska jag njuta lite med en kaffe innan det är min tur å springa lite:)) jag verkligen älskar se Vilma så här lycklig som hon är när hon får springa å busa med sin pappa, världens bästa pappa dessutom!!! Ångrar inte en sekund av vårt ryssäventyr men jag vill lova att det känns helt underbart att få ha honom på hemmaplan ett tag nu:)) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0