Sommar!!!!

Idag när vi slog upp våra blå var sommaren här:)) hoppas verkligen den är här för att stanna. 

Vi gick ut klockan nio och är fortfarande ute, lovely!!!! 

Pyjamashäng på altanen= glad sötnöt




När D var och tränade passade vi på att leka med grannarna:))




Lunch intogs i solen:)


Jag älskar sommaren när den bjuder på finväder och mys. Lika mycket älskar jag att laga mat i vårt nya kök:) 


Igår kom våra nya tavlor som jag beställt och förhoppningsvis kommer de på plats inom kort. Men å andra sidan får det gärna dröja om anledningen till att de inte kommer upp är fint väder och utehäng:))




Ne nu ska jag njuta lite av solen medan det är sovstund här:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0