Packar:)

Mamma och pappa har åkt vidare upp i landet och i morgon åker vi ner till bästkusten:) vi har iallafall haft några underbara dagar tillsammans å fått massor av hjälp i trädgården.

Idag började jag å vilmis dagen med en cykeltur medan D tränade å mamma å pappa hade Ludde. Måste verkligen slå slag i saken å köpa en cykelvagn så Ludde oxå kan följa med.


Jag älskar verkligen vår trädgård den här tiden på året och Vilma verkar älska den lika mycket. Här vattnar hon lite...

 


Eftermiddagen spenderades vid öjaren med familjen Aarni/Nordin...



Vår lilla tjej älskar verkligen å bada:))







Ludde å jag fick mysa lite i skuggan...







Kvällen avslutades med att Vilma tog lite  egna kort:))




Nu är det packning som gäller:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0