BVC

Idag har båda barnen varit på BVC för mätning och vägning. Vilma var 84cm och vägde precis 14kg. Hon sträckte inte på sig så vår sköterska sa att hon förmodligen är lite längre.

Ludde var 64 cm lång och vägde 7110 så även han verkar bli en ganska rund å go unge:)

Efter BVC blev det promenad för mig å barnen medan D tränade.. Jag och vilmis passade även på att ta årets första cykeltur på förmiddagen.

För att visa lite jämställdhet här i familjen Berlin/boelskift var det D som lagade lunch idag samtidigt som jag klippte gräsmattan:)) och givetvis var jag tvungen å dokumentera lite från trädgården:)

Vindruvorna växer:


Krusbären lika så ( dom få som finns kvar efter Vilma varit där å plockat).



Det blommar fortfarande fint:)












Efter Vilma sovit lunch åkte hela familjen till högbo för att kolla på djuren och för att leka. Ludde fick testa vilmas sulky som funkade fint att ha babyskyddet i:)


När vi kom hem passade vi på att äta på altanen. Gångerna vi suttit där ute i sommar är lätträknade

Vi har annars hunnit med en massor av lek å bus i början på veckan och på topp av det ligger nog middag hos Elin, Göte å Hedvig om man frågar Vilma. Det bjöds på massor av lek och väldigt god mat:))




Nu blir det mys i soffan å lite götta:))



Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Alltså gud vad fint! Längtar mig tokig efter hus och trädgård nu! Snaaaaart!!

Svar: Tack snälla du:)) helt underbar med trädgård så jag förstår att du längtar. Snart är det er tur att hitta något fint:))
Maja

2014-07-02 @ 21:26:20
URL: http://sarahclasson.blogg.se
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Det har vi redan gjort...;) hihi, men det är inte officiellt än :D

Svar: Ne men sådär får man inte skriva:)) har man sagt à lär man säga b:)) stort grattis!!!! Va kul!!!!!
Maja

2014-07-09 @ 22:21:54
URL: http://sarahclasson.blogg.se
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Haha tack ;) Det blir i Vallhov, vi är jätteglada och troligen inflytt i oktober :):)

Svar: Å va härligt!!! Radhus?
Maja

2014-07-10 @ 08:39:55
URL: http://sarahclasson.blogg.se
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Väldigt härligt! :D Nej, fristående villa :)

Svar: Gu va underbart:)) vilken väg?
Maja

2014-07-10 @ 21:05:08
URL: http://sarahclasson.blogg.se
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Vallhovsvägen så det är inne i radhuslabyrinten :) Helt perfekt, ingen bilväg i närheten så våra barn kommer kunna cykla och spela landhockey och så precis utanför dörren :D

Svar: Dom husen är ju toppen:)
Maja

2014-07-11 @ 07:13:35
URL: http://sarahclasson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0