V.38(37+0)

Efter lunch tog vi en skön promenad med mallan:)) 
Å jag erkänner, jackorna börjar bli lite små men en vecka till ska nog funka:))




Ja tänka sig att det bara är 20 dagar kvar till bf?! Vilma kom två dagar före bf, undra när de här lilla pyret tänkt komma?! Och undra om det är en prins eller prinsessa?! Längtar! Från och med idag är pyret iallafall färdigbakad och kan komma när som om man får tro barnmorskan å alla appar...




Jag och vilmisen passade på att äta pannkakor till mellis:) ladda med kolhydrater kommer inte bli något problem för mig som älskar allt som har kolhydrater i sig:))


Å nu i skrivande stund blev vi inbjudna till mallan å limpan på muffinsfika!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0