Tidsbrist...

Ja ha, då va det fredag igen... Gårdagen   Bara sprang iväg... Bjuder på lite bilder, det är det jag orkar nu känner jag:)

Vår stora dagistjej... Hm tror bestämt tröjan är lite tight  om magen:)) eller så spänner hon ut den för att vara så lik mig som möjligt?!


Köket i huset: kan inte påstå att det går åt rätt håll nu...



Vilma försöker låsa dörrar medan jag pratar med svärfar om tapeter...


Tror jag bestämt att i vilmas rum blir det någon av de här tapeterna.... Lutar mest åt den randiga..




Vi hann med lek hos Helena och Ella, passade även på att bjuda dom på middag eftersom dom alltid bjuder oss annars:)


Idag har vi varit hos Mvc igen, alla värden var på topp och pyret hade växt en cm till så nu är vi mer än redo att träffa vår lilla prins eller sessa... Givetvis hoppas jag att att han/hon väntar in att pappa ska komma hem..


Vi var en snabbis i huset och lämnade ritningarna till köket... Möttes av en salig rör(à)...


Vi åt lunch på arenan med kansligänget:) gott å trevligt och När vi kom hem möttes vi av en stor bukett med blommor från världens bästa!!!!




eftersom jag inte tagit en promenad sen D åkte tillbaka till Moskva fick V sova inne idag igen. Hon somnade på två röda:)) och jag njöt av lugnet i soffan . Kollade på ett avsnitt av revenge med bullar som tilltugg. 
Efter en dryg timme kom Vilma tassandes och kröp upp i min famn för lite mys<3 


Efter mellis åkte vi till stallet i kungsgården med Helena å Ella.

Vilma pekade skeptiskt på många hästar och vågade inte klappa dom...



Märkligt när Helena valde de största...


Tjejerna verkade iallafall nöjda med den lilla utflykten och till lika deras mammor:) 


Vi åkte sen direkt hem till dom och lagade lite mat... Skräll att det blev middag borta idag igen... Men måste erkänna att det är skönt med sällskap... Vi är verkligen lyckligt lottade som har så många underbara vänner runt omkring oss!



 
Och nu är det Natti Natti... Vilma har sovit som en stock sen 19.15 men å andra sidan är inte det så konstigt när vi konstant gör någonting...



Kommentarer
Sara

Vad heter den rutiga tapeten? Den såg ut som nått jag haft i huvudet typ till tildes rum :)

Svar: God morgon:)) ja visst är den fin!!! Den heter, Hampus rosa från Sandberg artikel nr: 785-34 den finns på syster lycklig:)) kan verkligen inte bestämma mig😁 I-lands problem!!!!!
Maja

2014-02-15 @ 08:20:44
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0