Tänk om....

Vilken härlig dag det blev, Valbo på förmiddagen, Vilma sov inne efter lunch och då hann jag med lite småfix medan svärmor lagade veckans mat till mig... Hon är bara för bra, å gott blev det!!
 
Vilma fick en prinsessklänning med tillhörande prinsesskrona och diadem. Klänningen får vi prova en annan dag men diademen testades men åkte ur snabbare en blixten. Fick iallafall ett på bild:)


Farmor hade även med sig babyskyddet till pyret, vilket Vilma tyckte va toppen. Där i satt hon och åt sina russin. 
Av någon konstig anledning älskar hon alla saker bebisar ska sova och sitta i... Märkligt?! 




En del av pyrets startkit<3


Vilma skulle som vanligt ha farmors mössa...





Vi var även och kollade lite i huset, det går framåt men det kommer ta tid... 


Ska försöka hitta lite fina tapeter ikväll, nu när Vilma somnat och jag får lite egentid i soffan:) 

Tapet hittad till hallen där vi även bestämt att det kommer bli bröstpanel... 



Har redan fått i mig lite av en väldigt god glass som svärmor köpte till mig...och bullar... Tror bestämt hon tycker jag ska bunkra upp kalorier inför den kommande förlossningen:)




På eftermiddagen fick vi även ett glatt besked från mäklaren, ett äldre par som just sålt sitt hus ville kolla på lägenheten  på måndag dom verkade Tycka att den var perfekt. Hoppas nu då inte bilderna ljuger för mycket för isåfall ville de köpa den... Så nu håller jag tummarna på att de kommer älska den lika mycket som vi gör...


Tröttistjej...



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0