Nervöst på smedsgatan...

Vi började dagen på badhuset med Mikko och Ella. Tjejerna älskar verkligen vatten och jag tror den kommande sommaren kommer bli allt annat än lugn med våra sessor. Mikko klarar papparollen till två galant :) folk som inte känner oss tror nog vi är tokiga som redan är gravida igen :D





Har vi tur hinner vi kanske med en sväng till badhuset när D är hemma oxå...så det inte dröjer en vecka till nästa gång. Som sagt det är bara att passa på och gå dit så mycket som möjligt innan pyret kommer för efter dröjer det nog ett tag...

Vi hann iallafall hem precis i tid till att semifinalen mellan Sverige och Kazakstan började. 
Det kändes redan från början att den inte skulle sluta med med en tvåsiffrig vinst.
 Kazakstan var bra mycket hetare i dag och kanske till och med mörkade lite i gruppspelet. Vinst blev det iallafall även om det var mer än spännande till sista skottet...

Vilma somnade lagom till andra halvlek i soffan... Hon var så trött efter badet men ville egentligen inte missa matchen så hon tog bara en stödvila på ca 25 minuter, satte sig upp i ett ryck och började klappa händerna igen:))


Efter matchen tog vi en kortare promenad med mallan. Det blev ett besök i huset och lite handling innan hemgång för mellis. Resterande tid av dagen har spenderats inomhus med lek.

Nu blir det lite lördagsmys i soffan för mig men jag räknar med en relativt tidig kväll i säng iallafall. Klockan är redan ställd
 på 05.50 för här ska det inte missas några finaler fast det känns dom om den sänds mitt i natten... Förhoppningsvis vaknar Vilma lagom till andra halvlek börjar så kan vi ha lite frukostmys i soffan. Det är ju ändå söndag å allt och dagen före världens bästa pappa kommer hem. Som jag längtar!!!!!

Känns som han behöver lite värme och kärlek efter all kyla där borta...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0