Gravid.se

Jo då, jag är gravid och då kan man skylla alla dumheter på den sk gravidhjärnan...

När jag äntligen städat klart och satt mig till ro och klockan dessutom började närma sig time för att träffa mäklaren började jag ana att något inte stämde... Kollade snabbt annonsen i tidningen och insåg att visningen var 5,5 timmar senare...
Kuligt värre, eller inte! Bestämde genast att jag och Vilma inte kunde gå hem efter dagis... För att städa en gång till idag tänkte jag inte göra, räcker med att jag får städa i morgon oxå inför nästa visning...

Sofia ställde upp som en räddande ängel  och bjöd oss på semelfika:) andra semlan för dagen alltså :S Det kändes nästan som öppna förskolan där. Sammanlagt var vi sju barn, tre vuxna, tre hundar och två katter:)) en helt underbar eftermiddag blev det helt enkelt.


På bilden saknades Astrid och Agnes som för tillfället var på rymmen. 

Jag och Vilma passade även på äta middag ute. Jag va så sugen på marrans pepparlaxsallad att jag helt enkelt inte kunde låta bli att svänga förbi där på vägen hem...



Visningen hade gått jättebra så nu hoppas vi på att morgondagens går lika bra... 

På kvällskvisten fick jag åter igen lurat in Vilma i duschen med tron om att hon bara skulle diska där, vår envisa lilla sessa med världens starkaste vilja vet redan vad hon vill....





I morgon efter lämning på dagis ska jag en sväng till huset och välja vilka lister vi ska ha och jag tror det tror jag kommer bli det enklaste valet på länge! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0